Η Θεοδοσία Τσάτσου…
…γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Μελβούρνη της Αυστραλίας. Έχοντας σπουδάσει μουσική και χορό, συμμετείχε σε μικρά συγκροτήματα και θεατρικές ομάδες πoυ αvέβαζαv σχολείο παραστάσεις και αποσπάσματα απo γνωστά μιούζικαλ. Στα δεκαεφτά της χρόνια επιστρέφει στηv Ελλάδα κάνοντας μόνιμη κατοικία της τη Θεσσαλονίκη, όπου τέλειωσε τo Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος. Ολοκλήρωσε τις μουσικές σπουδές και αποφοίτησε από τηv Αγγλική φιλολογία.
Μπλέ
Στη Θεσσαλονίκη, γνωρίστηκε με τον Γιώργο Παπαποστόλου, ιδρυτικό μέλος του συγκροτήματος Μπλε, και αυτή η γνωριμία κατέληξε σε συνεργασία στο εν λόγω σχήμα. Το 1996 κυκλοφόρησε από τους Μπλε ο δίσκος “Ενοχές”, στον οποίο η Θεοδοσία Τσάτσου ανέλαβε τα φωνητικά. Ο δίσκος γνώρισε ιδιαίτερη επιτυχία, με κομμάτια όπως το “Νιώθω Ένοχές”, “Φοβάμαι” και “Εσύ δεν ζεις πουθενά” να παίζονται συχνά στο ραδιόφωνο και να γίνονται αγαπητά και γνώριμα στον κόσμο. Το συγκρότημα παρουσίασε υλικό που κινείται στους χώρους της Ποπ-Ροκ με έντονα μπλουζ/funk στοιχεία, ταυτότητα δηλαδή που ταιριάζει στην ερμηνεία και το στυλ της Θεοδοσίας Τσάτσου.
Ύποπτος κόσμος
Η Θεοδοσία αποχώρησε από το συγκρότημα μόλις τον επόμενο χρόνο και ακολούθησε solo καριέρα, ξεκινώντας την προσπάθειά της το 1999 με τον δίσκο “Ύποπτος Κόσμος”, ο οποίος είναι ο πρώτος δίσκος στον οποίο η Θεοδοσία συμμετείχε μουσικά και στιχουργικά. Με την κυκλοφορία του “Ύποπτου Κόσμου”, κάνει εμφανίσεις στη μουσική σκηνή Μετρό, ενώ στη συνέχεια ακολουθούν συναυλίες σε όλη την Ελλάδα. Το ίδιο καλοκαίρι συμμετέχει στη συναυλία της Βουλής Των Εφήβων στο Καλλιμάρμαρο.
Στο διάστημα των επόμενων δύο χρόνων συμμετέχει στον δίσκο “Τα Δοκάρια Στο Γρασίδι Περιμένουν Τα Παιδιά” των Πυξ Λαξ, ερμηνεύοντας μαζί τους τα τραγούδια “Μόνο Για Κείνη Μη Μου Λες” και “Στο Αίμα Μου Αλλάζει Ο Καιρός”. Στη συνέχεια εμφανίζεται μαζί τους για δυο βράδια στον Λυκαβηττό όπου και αποθεώνεται από το κοινό. Επίσης συμμετέχει και στον δίσκο των Mode Plagal “III”, ερμηνεύοντας με μοναδικό τρόπο το τραγούδι “Τα Παιδιά Της Γειτονιάς Σου” αλλά και στον δίσκο “Γέφυρες Στις Ταράτσες”, του συγκροτήματος Μάσκες ερμηνεύοντας το τραγούδι “Άγαν-γραν”.
Κόκκινο
Παράλληλα όμως με αυτές τις δραστηριότητες αναζητά το υλικό του επόμενου δίσκου της και έτσι έρχεται σε επαφή με διάφορους καλλιτέχνες και μουσικούς όπως ο Γιάννης Νάστας (Xaxakes), Κλέων Αντωνίου (Mode Plagal), Γιώργος Μίχας. Αποτέλεσμα όλης αυτής της αναζήτησης ήταν ο νέος της δίσκος “Κόκκινο” που κυκλοφόρησε την άνοιξη του 2002, όπου η ίδια εκτός από την ερμηνεία, γράφει στίχους και μουσική για κάποια τραγούδια και ο Γιάννης Νάστας αναλαμβάνει την ενορχήστρωση. Αυτός ο δίσκος είναι ο πιο ποικιλόμορφος της σταδιοδρομίας της, με τραγούδια που κυμαίνονται από στοχαστικούς ρυθμούς όπως το “Let the music”, ή το “Που να’σαι τώρα”, μέχρι και τα γλυκά χτυπήματα θερινής αγάπης όπως το “Στη Θάλασσα”. Με το δίσκο αυτό, η Θεοδοσία Τσάτσου κατάφερε να κερδίσει μια υψηλή θέση ανάμεσα στη μοντέρνα Ελληνική μουσική σκηνή.
Στη Λεωφόρο της Εύας
Τον χειμώνα του 2006 κυκλοφόρησε η νέα δισκογραφική της δουλειά με το όνομα “Στη Λεωφόρο της , Εύας”. Η σημαντική διαφορά με το προηγούμενο album είναι ότι κινείται σε τελείως διαφορετικό ήχο, ύφος καθώς ραπάρει με΄σα από τον «Ορίωνα», τη «Λεωφόρο της Εύας» και το «Κάτω από τη ζώνη» . Την μουσική συνυπογράφουν η Θεοδοσία και ο Πωλ Στεφανίδης, ενώ τους στίχους αποκλειστικά η ίδια, με εξαίρεση την συμμετοχή της Γιώτας Δαβλάρα στο εισαγωγικό “Ποιος είσαι εσύ που με κοιτάς”. Οι πειραματισμοί και οι καινοτομίες είναι εμφανείς σε όλο το μήκος των δέκα συνθέσεων. Η σύλληψη μιας ενιαίας ιδέας, δηλαδή της εσωτερικής, γυναικείας αναζήτησης για αυτογνωσία και συναισθηματική δικαιοσύνη, δείχνει να λειτουργεί σωστά, χωρίς να βάζει στο υλικό ταμπέλες και να οδηγεί σε κλισέ εξομολογήσεις. Η ειλικρίνεια στα λόγια του “Θέλω να σε δω” είναι η πιο πειστική απόδειξη. Από τον Φεβρουάριο του 2007 και για λίγες παραστάσεις, η Θεοδοσία Τσάτσου πραγματοποίησε live εμφανίσεις στο Μετρό, στο πλευρό του Μάνου Πυροβολάκη.
Α ΓΑΠΗΣΟΥ
Η νέα δισκογραφική της δουλειά με το όνομα “Α ΓΑΠΗΣΟΥ” κυκλοφορεί δύο χρόνια αργότερα τoν Ιούλιο του 2009. Ο δίσκος ξεκινάει με ροκ πενιές, με τον Μανώλη Καραντίνη να δίνει ρέστα με το μπουζούκι και τη Θεοδοσία να ροκάρει και είναι φανερό πως απολαμβάνει και η ίδια να πατάει πάνω στον πρωτότυπο ήχο της φορώντας τη μάσκα της ηρωίδας που έπλασε, της Babalou! Σαν παραγωγή όμως η πιο εξαιρετική στιγμή του δίσκου είναι μάλλον η “Γυμνή σοκολάτα”. Ένα απολαυστικό blues κομμάτι που θα περίμενες να το έχει σκαρφιστεί κάποιος μέντορας του είδους, πίσω όμως κρύβεται ξανά η …Babalou που μάλιστα εδώ κυριολεκτικά ζωγραφίζει με την ερμηνεία της! Οι πειραματισμοί είναι διάχυτοι σ’ αυτή τη δουλειά. Κάθε τραγούδι έχει τη δική του προσωπικότητα, κρύβει τα δικά του μυστικά, δίνει στη Θεοδοσία μια ξεχωριστή αφορμή να απλώσει τη φωνή της και να παρασύρει τον κόσμο στα παιχνίδια της… Οι στίχοι είναι κι αυτοί έξυπνα γραμμένοι, με πολλές “μπιχτές” και έξυπνες ατάκες κι όποτε χρειάζεται με τον απαραίτητο ερωτισμό. Μετά τη κυκλοφορία του νέου δίσκου, η Θεοδοσία Τσάτσου πραγματοποίησε μια επιστροφή στα live της πρωτεύουσας με μια εμφάνιση στο Τεχνόπολις, στο Γκάζι.